Hjerteforeningen Herning

Tilbud til vores medlemmer:

Skrevet fredag d. 6. april 2018

Hjerteforeningen Herning har indgået aftale med TræningsHuset- Lind.

Det betyder, at Hjerteforeningens medlemmer nu tilbydes medlemskab med fuld adgang til hele centret til rabatpris.

Det giver endvidere mulighed for gratis at prøve hjerteholdet (nu med fysioterapeut) samme sted.

TræningsHuset-Lind er et rigtigt godt sted at komme. Det er et familievenligt center, ejet og drevet af 2 unge piger, som brænder for at gøre en forskel for deres medlemmer. Man træner i trygge og rare omgivelser, og der er en god stemning i centret, som holdes rigtig pænt. Efter træningen kan man nyde en kop kaffe eller te. Gode parkeringsforhold og bybussen (linie 4) holder lige udenfor centret.

TræningsHuset er indrettet med styrketræning- og kredløbsmaskiner af høj kvalitet. Der er et stort funktionel område samt et område med cirkeltræningsmaskiner, hvor der er muligt at træne hele kroppen igennem, hurtigt og effektivt. Derudover tilbydes der holdtræning af forskellig slags. Der er både fysioterapeut, kostvejleder og flere dygtige instruktører i centret.

Tr.Hus 100 pix      http://traeningshuset-lind.dk/ eller http://www.facebook.com/fysioterapeut.kost.dk/

Hjerte-holdet 100 pix    http://www.aoh.dk/artikel/motion-for-hjertepatienter