Hjertemotion i Herning

Skrevet torsdag d. 16. august 2018

Så er hjertemotion i gang på 2. sæson i Herning. Der er plads til endnu flere medlemmer på holdet, og der må være rigtig mange hjertepatienter i Herning området, som kan få både gavn og glæde ved at deltage på dette tilbud. Træningen hjælper hjertesyge til at leve godt med sygdommen samt forebygge ny hjertesygdom og genvinde et fysisk aktivt liv. Motion er vigtigt for alle, men for hjertepatienter er det specielt vigtigt at træne. Kom og vær med – vi træner en times tid og hygger os med vand, frugt og lidt snak bagefter.

Træningen ledes af fysioterapeut Charlotte Balle. Hun har erfaring som  instruktør for hjertehold og crossfit hold (funktionel træning). Til dagligt arbejder hunsom fysioterapeut på en klinik i Videbæk og i fritiden træner hun crossfit og vægtløftning på konkurrenceplan. Charlotte elsker at træne andre, og har fokus på at træningen skal være sjov og motiverende.

• Tid: Tirsdage kl. 16:30-17:30 og derefter vand og frugt indtil ca. kl. 18:00.
  • Sted: Holdbjerg gamle skole som ligger på Valdemarsvej 349 i Herning
  • Pris:  500,00 kr. pr. sæson, dvs. ved opstarten og igen efter 16 uger. I alt 1000,00 kr. for hele forløbet.

Vil du være med? Det er ingen betingelse, at man har været med på 1. sæson, så meld dig endelig til. Vi glæder os til at se dig.

Kontakt  for tilmelding: Lars Engelbrechtsen,  Mail: kaalund2@webspeed.dk / tlf.: 97 22 20 54