Hjertemotion 2. halvår

Skrevet onsdag d. 3. juli 2019

Hjerteforeningens lokalforening i Herning, fortsætter med den populære hjertemotion i 2. halvår 2019

Ønsker du at gøre noget godt for dit hjerte og forbedre din sundhed og livskvalitet? Så kom, og lav hjerterigtig motion i trygge rammer sammen med andre hjertepatienter. Træningen ledes af en kompetent instruktør, fysioterapeut Kamilla Kristiansen, der sikrer en optimal træning for dig. Hjertemotion henvender sig til alle hjertepatienter, primært som efterforløb af de etablerede i sygehus- eller kommunalt regi.

Hjertemotion træner i alt 32 gange. 16 gange i forårs- og 16 gange i efterårs semestret. Træningen vil være ligeligt fordelt på indendørs og udendørs aktiviteter med leg, spil, styrke- og konditions-træning, samt at prøve aktiviteter efter deltagernes ønsker. Der sluttes hver gang af med lidt frugt og hygge.

Der er mulighed for at prøve nogle aktiviteter i foreninger/sports-klubber/motionscentre o. lign. for fortsat træning. Et eksempel på dette kan være ”Hjerteholdet TræningsHuset ” i Lind, som tilbyder en gratis og uforpligtende prøve session.

Hjertemotion

Træningssted: Holtbjerg Aktivitetshus, Valdemarsvej 349, 7400 Herning

Dato og tidspunkt: Andet halvår 2019 starter 27/8-2019. Hver tirsdag – kl. 16:30-18:00

I alt 16 gange.

Pris:             500 kr.  Betaling: ved 1. Træning

Du tilmelder dig ved at kontakte Lokalforening Herning.

Tilmeldingen foregår efter “først til mølle”. Løbende tilmelding er mulig, hvis der er plads.

Kontaktperson: Jørgen Bendtsen, tlf. 2993 0370, mail: Herning@hjerteforeningen.dk