Samarbejdsaftaler / medlemsrabatter

Hjerteforeningen har en samarbejdsaftale med  TræningsHuset-Lind.

Denne aftale betyder, at du som medlem kan få medlemsskab til en fordelsagtig pris.

Prisen er pt. 195 kr. pr. måned (+ Nets gebyr 4,32 kr. og oprettelsesgebyr 149 kr.). Normalprisen er 235 kr. pr. måned.

Medlemskabet inkluderer fri træning i TræningsHuset HVER dag fra kl.5:00-22:00 samt træning på diverse hold, hvis man ønsker dette.

Se mere her: https://traeningshuset-lind.dk

Desuden ydes der rabat på TræningsHusets populære kompressionsterapi.

Pris 299 kr. (normalprisen er 399 kr.).

Kompressionsterapi kan give lindring af forskellige kredsløbsforstyrrelser:

• Nedsætte smerter og hævelser efter operation og skader.
  • Nedsætte ødem efter traume og sportsskader.
  • Øge blodgennemstrømningen og blodcirkulationen.
  • Give en hurtigere restitution.
  • Give behandling og lindring af forskellige kredsløbsforstyrrelser; følger efter kræft, diabetes, åreknuder eller neuropati.

Se mere her: https://traeningshuset-lind.dk/kompressionsterapi/

TræningsHuset-Lind er et rigtigt godt sted at komme. Det er et familievenligt center, ejet og drevet af 2 unge piger, som brænder for at gøre en forskel for deres medlemmer. Man træner i trygge og rare omgivelser, og der er en god stemning i centret, som holdes rigtig pænt. Der er fine omklædnings- og badefaciliteter. Efter træningen kan man nyde en kop kaffe eller te. Gode parkeringsforhold og bybussen (linie 4) holder lige udenfor centret.
TræningsHuset er indrettet med styrketræning- og kredløbsmaskiner af høj kvalitet. Der er et stort funktionel område samt et område med cirkeltræningsmaskiner, hvor der er muligt at træne hele kroppen igennem – hurtigt og effektivt, en holdsal og et udstrækningsrum. Der tilbydes holdtræning af forskellig slags. Der er både fysioterapeut, kostvejleder og flere dygtige instruktører i centret. Du kan se en rundvisning i TræningsHuset her: https://traeningshuset-lind.dk/rundvisning-i-centret/

Du kan også følge TræningsHuset her: https://www.facebook.com/fysioterapeut.kost.dk/